Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zwrotu produktu można dokonać w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. Aby dokonać zwrotu produktu należy:

  • wydrukować i wypełnić formularz odstąpienia od umowy;
  • jego skan lub zdjęcie należy przesłać na adres mailowy kontakt@violante.pl w tytule wiadomości wpisując „Zwrot towaru”;
  • odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i dowodem zakupu na nasz adres: ul. Serbska 16,58-100 Świdnica;

Pieniądze zostaną przelane na numer konta, z którego opłacono zamówienie, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Pamiętaj – zwrotowi nie podlega towar, który:

  • nosi ślady użytkowania, jest zniszczony lub niekompletny;
  • został wykonany na specjalne zamówienie – zamówienie indywidualne lub personalizowane.

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie.

Reklamacje

W przypadku wady produktu można dokonać reklamacji w ciągu 2 lat od daty dostawy.

Aby dokonać zgłoszenia reklamacji należy:

  • wydrukować i wypełnić stosowne oświadczenie reklamacji;
  • jego skan lub zdjęcie należy przesłać na adres mailowy kontakt@violante.pl w tytule wiadomości wpisując „Reklamacja”; w treści wiadomości należy opisać wadę produktu, można także dołączyć zdjęcia dokumentujące wadę;
  • odesłać produkt wraz z wypełnionym oświadczeniem reklamacji i dowodem zakupu na nasz adres: ul. Serbska 16,58-100 Świdnica;

Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie.